NowinkySkautingStřediskoPro nováčkyKontakt
GalerieNáš týmOddílyPro rodičePronájem
Závod vlčat a světlušek - Z pohádky do pohádky

Puťák - Kouty Českého Slezska

Puťák 2007 S letními tábory se na našem středisku letos roztrhl pytel. Po Putaváni s Broučkem přišel tradiční tábor na Pecce a na samém sklonku prázdnin se roveři vydali na puťák do zapomenutých i známých koutů Českého Slezska. Tábor je představován jako odpočinková akce pro R&R Wapiti, jako jakési vyvrcholení skautského roku. Ale věřte mi, žádné leháro to není. No zkuste si vyšlápnout Lysou horu se čtyřicetikilovou tonáží na zádech. =) Ať už je ale každý den sebenáročnější, jedná se o nevyčerpatelný zdroj nezapomenutelných zážitků.

sobota 25. srpna 2007

• 7:00 - Vyrazili jsme do pekla... (Čajoch, Zajíc, Jonáš, Frankey)
  • SMS Čajoch 14:32 - Tak už jedeme busem na Pustevny. Tentokrát jsme čtyřkolovou dopravu stihli. V buse veselo - za námi nametená místní mládež, u nohou mi leží obří pes. :)
    SMS Veverka 15:14 - Tak pozdravujte hady, ale na návštěvu je nezvěte! (účastníci puťáku 2004 pochopí) Budu se těšit na další news, já se teď potím v práci. Všechny moc pozdravuju a nezapomeňte fotit! :-)
    MMS Jonáš 17:29 - Pozdrav z Beskyd zasílá had Jouza. PS: Chybíš mi tu, kde jsi... (účastníci puťáku 2004 opět pochopí)

Had Jouza

• 21:02 - Z Horní Čeladné zdraví poutníci z Wapiti. Napapáni se pomalu ukládáme ke spánku v Zajícově stanu. Dnes jsme ušli 10 km.
    Zítr nás čeká: Ostravice - Lysá Hora - Ivančena

• neděle 26. srpna 2007

• 11:12 - Už jsme v Ostravici a v restauraci nabíráme síly na výstup na nejvyšší horu Beskyd - 1308 m.n.m.
    ...snad zase nepadneme těsně pod vrcholem.

Lysá hora

• 20:46 - Zmar! Právě ležíme u karet v nohama zapušeném stanu. Po 22 km se není čemu divit... Zítra nás čeká návštěva metropole Českého Slezska. Zdraví Wapiti.

• pondělí 27. srpna 2007

• Celkem nic nového. Zajíc v nemocnici, Frankey se sádrou na noze, Jonáš v blázinci... :-)
  • 17:43 - Jsme v Opavě a sháníme nějakou šikovnou restauraci na večeři. Už jsme byli ve třech a zrovna jim domů odešel kuchař. Pátráme dále...
  • 23:40 - Teď se ukládáme ke spánku u Ricků na koleji. Jsou to prostě zlatíčka. Místo kina byla dobrá večeře v restauraci "U Hrocha". Bratři Maškovi měli smažený sýr třech druhů, Zajíc pikantní nudličky a Čajoch kuřecí kapsu se sýrem a mandlemi. Zítra uvidíme jak dále.

• úterý 28. srpna 2007

• 08:01 - Pomalu vstáváme...
  • 11:25 - Původně jsme se vydali na koupaliště, ale mraky nám to rozmluvily. Teď jedeme vlakem na zámek Hradec nad Moravicí. Potom Weisshunův náhon a údolí Moravice.
  • SMS Zajíc 22:44 - Zmar! Ležíme ve stanu 9 km od Hradce nad Moravicí. K večeři byly buřty. Zajíc píše Kátě, Frankey hledá 3ko a Jonáš dělá blbosti.
  • Zítra: Podhradí - Jánské koupele

• středa 29. srpna 2007

• 10:29 - Tak máme konečně signál. Jdeme překrásným údolím řeky Moravice. Pomalu se blížíme k Podhradí a zřícenině hradu Vikštějn.
  • 11:25 - Právě jsme překonali nejtěžší, ale nejkrásnější úsek v údolí řeky Moravice. Po krátké svačince pokračujeme směr Jánské koupele, cíle dnešního putování.
  • 20:36 - Pomalu se ukládáme ke spánku u obce Kružberk. Zítra překročíme zemskou hranici ve Svatoňovicích a pojedeme ze Slezska na Moravu.

• čtvrtek 30. srpna 2007

• 10:01 - Tak jsme právě nakoupili v potravinách v Kružberku - u toho hodného bělovousého pána. Vyrážíme na přehradu Kružberk a potom do Budišova nad Budišovkou.
  • Tak takhle si žereme...

obědo-svačino-večeře

• 17:21 - Po obědo-svačino-večeři ve výborné rodinné restauraci. Teď relaxujeme na kopci nad Budišovem nad Budišovkou. Zítra nás čeká už jen cesta domů.

• pátek 31. srpna 2007

• 10:18 - Už sedíme ve vlaku a uháníme směr domov. Všichni jsou zaměstnáni čtením deníku Sport.
  • a již si můžete prohlédnout také fotky